Från svartnat silver till rött guld

Kent – Allt har sin tid
Hej vänner! Ja, vad ska man säga? Måndagar är ju jobbigast. Inte för att det var trist att vara i skolan eller så, men just denna måndag har jag inte mått särskilt bra faktiskt (plus att jag började dagen med att tappa mobilen i ansiktet så jag fick fetaste fläskläppen).. Tur då att man gör roliga grejer så man har annat att tänka på! Det har varit matteföreläsning, nolluppdragsgenomförande och phaddergruppskampen. Och jag måste bara säga det att fy fan vad jag är stolt över resultatet av vårt nolluppdrag!! Så sjukt fint det blev. (Tror att det fortfarande är hemligt vad man har så vågar ej berätta :P) 
 
Jag har i alla fall nu lagat mat så jag har två matlådor tills i veckan, yey!! (Det finns ingen måtta på hur ambitiös denna tjej är ibland asså..) Men nu sitter jag i alla fall i min nya fina, och grymt sköna(!!) soffa och ska snart titta på Paradise. Men nu ska ni få se det som fixades i ordning här hemma i helgen, är såå nöjd. :D
 
Det här är numera mitt vardagsrum, ny soffa och soffbord:
 
Och såhär fin är min säng också med nya lakan från Zara Home. :D

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback