Ergonomiskt

Hej vänner! Vad tycker ni om min supersnygga ryggsäck som jag köpte igår på TopShop? Jag var smått tvungen att skaffa en då man släpar flera kilo böcker fram och tillbaka till skolan varje dag och då fick det bli denna!
 
Annars sitter jag bara hemma idag och försöker bli klar med min dugga, det går dock sådär, har ca 3 uppgifter som är smått omöjliga.. Håller även på att planera min utstyrsel tills imorgon då vi har Egyptengasque på skolan, så jävla svårt att klä ut sig inom det ämnet eller vad säger ni? Eller i alla fall för mig som har lämnat vit klänning och stela guldsmycken hemma i Täby.. Jaja jag får göra det bästa av vad jag har. Annars är min plab att vira toapapper runt huvudet och vara en mumie. :P
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback