Besökare Kvillebäcken

Hej vänner! Är allt bra med er? Med mig är det bra, jag har precis skypat med bror vilket var bara sååå härligt! Jag har liksom inte pratat med honom sen jag flyttade så det var minst sagt dags nu. Han hjälpte mig med en matteuppgift också. :)
 
Skolan idag har varit seg men samtidigt rolig. Vi hade gasque igår med tema Egypten så vi var ute och slirade ganska sent på kvällen, därav blev dagen aning tyngre. Men det har gått bra ändå, har varit på studiebesök på ett av NCC:s bostadsbyggen på Hisingen vilket var superskoj verkligen! Hela det senaste året har jag ju velat vara på den sidan i produktionen och nu har startat den resan vilket känns fantastiskt roligt.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback