Jag sa upp mig för att fånga lite sol

Kent – Musik Non Stop
Hej vänner! Hur är det med er? Med mig är det toppenbra! Jag har haft en underbar tid i Dominikanska Republiken med Bettan och bara njutit av sol och bad. Vi har verkligen bara legat i solstolar och chillat i 10 dagar, man kan ju lugnt säga att jag är utvilad nu! Haha. Jag har lyssnat en massa på Kent och svept mig igenom tre böcker. Jag har väldigt många söta bilder också som ni får se någon gång när jag har hittat de gladaste! 
 
Jag vill mest bara sitta hemma och dricka te och läsa böcker nu för tiden (nej, lovar, det är inte höst..) som den lillgamla 19-åringen jag är. Vet inte riktigt vad som har hänt? Antar att jag bara har gått ner i varv helt och hållet och vill fortsätta på den nivån. Dags att sätta igång hela systemet igen då, börjar med en promenix med fina Sanna ikväll. :)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback