Oh and I got pictures that I don't remember taking that are so bad

Gavin DeGraw – Finest Hour
 
Jag säger bara en sak: palla försöka vara snygg hela tiden. Här har ni mig när jag har som roligast för mig själv. Att göra fula poser är ju så jävla skojigt!
 
Dagens outfit är också: Kjol - TopShop // T-Shirt - Gina Tricot
 
 
 
 
Är alldeles för lycklig idag för jag har köpt biljetter till Lasse i juni och insett att Haim spelar på Bråvalla som jag redan har biljetter till. Nothing can bring me down.
 
 
Update: hur kan man bli så pigg/uppspelt av att blogga? Egentligen sitter jag här i soffan med en uppsvullen halsmandel, saknad av en ordentlig röst och så blir jag halvt illamående, halvt yr bara av att ställa mig upp. Det känns ju sådär..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback