Du såg det komma när skolklockan ringde

Lars Winnerbäck – Skolklockan
 
Hej vänner! Idag har jag och mammi varit sjuukt produktiva! Vi har varit och storhandlat, shoppat endast nödvändiga saker på Täby Centrum och ställt mig i diverse bostadsköer runt om i landet. Jag har även beställt hem nya skor, fotat dagens outfit och mailat Romwe om min tröja som jag inte har fått än (beställde den 28:e januari....). 
 
Igår kväll hade vi en mysig men inte riktigt lika produktiv kväll. Först gick vi och åt middag på Ulla Winbladh för att seden gå och se musikalen Spök! på Cirkus. Helt underbart musik kväll med gudomlig mat och rolig underhållning. Musikalen var så ofantligt rolig asså, ni måste gå och se den!
 
Förrätt: Toast skagen
 
Varmrätt: Smörstekt sjötunga
 
Efterrätt: Chokladtryffel och en enkel espresso
 
Min favvo-makeup: naturligt med vass, markerad eyeliner. 
 
Kvällens outfit: Skjorta från Joe Fresh, Kjol från French Connection

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback