Lost Lake

Jag vet inte om jag har nämnt detta förut men Sarah Addison Allen är utan tvekan min favoritförfattare! Hon beskriver allt på ett riktig tdelikat sätt så man vill bara fortsätta med bekvämligheterna av att läsa hennes välformulerade meningar. Jag har läst alla hennes tidigare böcker och nu när Lost Lake kom ut i början av året var det en självklarhet att jag skulle lägga beslag på ett exemplar. 
 
Bokens handling är egentligen inget särskilt enligt mig, den var liksom inte överdrivet spännande och slutet var väl ganska uppenbart. Men det är så mysigt att läsa i och med hur bra allt berättas, så det här är alltså en sån bok man sitter med en regnig höstkväll med en filt och en kopp te. Mysfaktorn är på topp!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback