Länge leve sommaren

Veronica Maggio – Sju sorger
Hej vänner! Här händer det grejer för tillfället. Har precis lyckats formatera om mitt minneskort genom kameran då det klagade på att det var fullt när det itne fanns något på det.. knas.. I alla fall tips: i min Nikon går det i alla fall att formatera om det i själva kameran vilket tar ca 1 sekund och då blir alla inställningar precis som kameran vill ha det. Så värt!
 
Annars så är det packning och planering som står på agendan. Bråvalla är ca det enda i mina tankar just nu då det är så mycket att tänka på! Jag har i alla fall börjat tagga nu och längtar allra mest till Veronica Maggio! Tror hon kommer vara helt jävla amazing. Sen längtar jag också till Krunis, Movits! och Den Svenska Björnstammen. De ligger högst upp prioriteringslistan! ;)
 
Bild från Frankrike, mer kommer upp i veckan! :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback