Tröttis

Hej vänner! Har ni en bra fredagskväll? Jag har bara varit hemma ikväll. Jag är helt död om jag ska vara ärlig, dagen har varit tung. Vi hade det i alla fall superkul igår här hemma på poolpartyt, vi badade, drack vin och grillade. Hur bra? 
 
Den helgen som precis har startat blir lite annorlunda än hur det brukar se ut. Det är nämligen som så att jag ska titta på lägenheter i Göteborg på måndag förmiddag så på söndag åker jag iväg och kommer inte hem förrän måndag kväll. Därmed missar jag jobbet på måndag och ska ta igen ett par timmar imorgon förmiddag. Så det blir upp tidigt imorgon. :)
 
Jag har en massa outfits som jag har burit de senaste två veckorna som jag bara såååå måste visa er! Men tyvärr har jag inte fotat dem än, jag får göra ett stort projekt av det någon dag och fota alla fem! Hoppas jag hittar tiden snart bara. :)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback