Pettersson & Pettersson

Hej vänner! Det är skönt att efter mitt hektiska juni nu få komma tillbaka till mina gamla vanor och bara vara på jobbet på dagarna. Jag känner verkligen att jag håller på att återhämta mig nu och må bra igen. Så ja, nu är bloggen tillbaka som vanligt, om än starkare till och med. Hur kul?? Mitt intresse för kläder har även kommit tillbaka nu när jag äntligen orkar bry mig. Dagarna blir så mycket roligare när man har spännande kläder. :)
 
Men nu är det som så att jag slutar på NCC och ungefär en månad (1/8 är min sista dag..) och då de flesta är på semester då så hade vi avtackning av mig idag med fika! Det var jag och Alexandra som firades (hon slutar en vecka efter mig) så Pettersson & Pettersson fick blommor. Hur skojsigt? :) Alla var i alla fall supergulliga så vi fick blommor av NCC och så fick vi lite champagne, smycken och ett fint kort av vår avdelning. Dessutom var vår tårta en enda stor morotskaka! Hur gott?? Uten tvekan mitt favofika. :D
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback