När du strippar och klär av dig är det samma grej

Veronica Maggio – Inga kläder
Hej vänner! Är allt bra med er? Med mig är det toppen! Efter jobbet idag mötte jag upp Madeleine i Täby Centrum och så fikade vi och strosade runt bland butikerna. Det blev en riktig catch up och det kändes bara så skönt att få prata med Madde, hon förstår ALLTID vad jag menar, så hon är verkligen lätt att prata med. Vi känner varandra utan och innan! Helt underbart med sådana fina vänner. :)
 
Sen jag kom hem har jag bara myst runt i outfiten ni kan se på bilden nedan, hur mysigt? Jordens skönaste byxor, jordens skönaste tröja, sport-bh (det absolut underbaraste som existerar i hela världen) och uppsatt hår. Så härligt!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback