Kontorsninja

Hej vänner! Jag har precis satt mig i soffan med en skål pasta rouge (makaroner med ketchup haha, det är lika bra att jag börjar öva inför mina fem kommande år som student :P). Efter jobbet idag mötte jag upp Maddisen i Täby Centrum och åt frozen yoghurt, snackade skit och tittade runt i butikerna. Såå mysigt! :)
 
Som jag nämnde i måndags så har jag läst ut fjärde HP-boken så efter 796 sidor av underbar magi så var det dags att bryta av till något helt annat, därför läser jag nu en bok vid namn Kontorsninja av Lars Berge. Den är Väldigt rolig och lättsamt vilket känns ganska befriande, IQ-befriande that is. :) På tal om kontor så har jag bara två dagar kvar på jobbet nu HJÄLP

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback