Capri-Sonne

Hej vänner! Har ni det bra? Jag har precis gått och lagt mig, är såå trött. Det är mycket som händer just nu och att leta lägenhet tar minst sagt på krafterna. Men ikväll har ajg bara haft det bra, med min bror Marcus gick jag över till våra gamla barndomsvänner Ludvig och Louise och åt middag. Såååå underbart att träffa dem igen. Nu blir det så att man bara ses ca en gång om året tyvärr.... Imorgon blir det i alla fall poolparty så då är det också fullt upp, lär bli riktigt jävla awesome! Juste, igår var jag och Matthi på bio och såg Draktränaren 2, så sjuukt najs film, älskar både ettan och tvåan! Ifall ni inte redan ahr sett dem måste ni göra det dirr! :) Jaja, nu ska jag ta och sova. Men först bjuder jag på en fin bild från vår roadtrip i lördags, ja jag drack capri-sonne.... Haha godnatt vänner!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback