I could blame it on you mother's hair, or the colors that your father wears

Vampire Weekend – Taxi Cab
 
Hej vänner! Jag har ett problem. Jag älskar ju att använda min Nikon och fota allt som rör sig (och även allt som inte göra det), men det blir aldrig så. Jag antar att jag inte riktigt känner mig riktigt bekväm med att vara den där vännen som alltid har kameran i högsta hugg så jag använder den aldrig när jag är iväg och hittar på saker, trots att jag har med mig den ca överallt. Hur ska jag lösa det här? Brukar ni tycka att det är jobbigt att ha med en vän som alltid fotar allt? För det här är verkligen något jag älskar att göra, så jag vill ju göra det så mycket som möjligt och utvecklas, vilket man inte gör om den hela tiden ligger i väskan.. Vad ska jag göra? HJÄLP MIGGGGGGG
 
Det här är det enda jag har fotat under 2014, min halvmeter långa marsipangris.. VAD SKA JAG GÖRAAAA?
 
Så ja, jag har hittills haft en underbar helg (det är ju faktiskt en hel dag kvar på helgen, whopidoooo). Igår var jag på Fotografiska Museet med Matthi och såg de tre utställningarna som var där, det kan jag varmt rekommendera att göra för det var riktigt kul tycker jag! Att bara vandra runt där i mörkret och bara vara inne i tavlorna, stänga ute hela världen. Det var underbart! 
 
Och idag har jag varit hemma hos Madeleine och fikat med henne och Julia. Mina fina vänner, fy tusan vad jag älskar dem. Håller ni inte med om att det är helt underbart att kunna ses efter två månader och allt är precis som tidigare? De v'nnerna ska jag hålla kvar hela livet. Tigerkaka och kaffe fick vi. hUR länge sen var det inte man åt tigerkaka? Underbart.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback