Årets stil-ikon

Hej vänner! Så vart tror ni att jag har varit de senaste dagarna då? Ingenstans egentligen. I onsdags var jag och hämtade mina nya brillz och så blev det lite quality time med Matthi. Igår så vankades det dock firmafest! Eller "bokslutsfest" som den kallades.. Det var ytterst trevligt må jag säga med god mat trots att buffén var lite förvirrande. Sen så hade vi ju "Årets medarbetare 2013 på NCC" med oss på festen (min avdelningschef) så vi fick chansen att nominera vem vi ville i vilken kategori vi ville. Personligen så nominerade jag min chef till "årets extrapappa" då han är en riktig klippa för mig, när det gäller allt egentligen. Och sen så var Ebba så snäll att hon nominerade mig tilll "Årets stil-ikon", vilken komplimang va! Ååh så underbart lycklig jag är som har så fina medarbetare!
 
Nu ikväll så blir det bio med Lingan i Täby Centrum. Vi ska se The Secret Life of Walter Mitty och ja, jag kan ju lugnt säga att jag är ytterst skeptisk men det blir nog bara en skön film utan någont starkare intryck eller något man egentligen minns efter. Äsch vi får se! 
 
Nya brillorna!! Det fick bli de från Carrera, och nu i efterhand anser jag att jag inte kunde gjort ett bättre val! Nöjd tjej.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback