Vad hände?

Ja, vad hände egentligen med min läsning? Jag påstod ju i detta inlägg att jag skulle börja läsa mer, men det gick lite sådär faktiskt.. Efter ungefär en vecka som hade gått superbra så påstod min mamma att jag förmodligen var så trött på grund av att jag låg och läste så länge på kvällarna. Så eftersom jag inte vill vara trött hela tiden så slutade jag med det ganska abrupt. Men nu i helgen har jag tagit upp läsningen igen. Satt en lång stund igår förmiddag i soffan och bara myste mig igenom några kapitel i Elsas Mode. Så nu ska jag helt enkelt bli klar med denna bok och sen även nästa på listan under denna månad. Jag ska klara det här! Mestadels genom att sitta på kvällarna efter jobbet och läsa då jag annars inte brukar göra något, så det blir nog inga problem. :)
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback