I wanna take you somewhere so you know I care

Tom Odell – Another Love
 
Jag har aldrig riktigt varit något stort fan av alla hjärtans dag om jag ska vara ärlig. Vad är det egentligen vi firar? Jo kärleken antar jag.. Men det känns ändå inte särskilt speciellt. Jag antar att det kanske beror på att jag aldrig har haft en riktig alla hjärtans dag. Jag upplevde en år 2009 tror jag det var med min dåvarande pojkvän men vi satt i en buss på väg hem från Åre hela dagen så det var ju inte överdriver romantiskt.
 
Den absolut bästa alla hjärtans dagen jag har haft var förra året. Då firade jag med mina allra bästa, Sanna, Susanna och Irina. Vi gick ut alla fyra och ät på restaurang och hade the time of our lives så att säga. Jag hade verkligen ofantligt roligt den kvällen. 
 
Nu har We Heart It börjat med någon som kallas Valentine's Remix också. Det går helt enkelt ut på att man ska skapa ett album på sin profil som heter Valentine's Remix och så ska man fylla det med allt som man tycker hör till dagen. Sen så sprider We Heart It albumen mellan olika användare på hemsidan så får man se massor av kärlek, eller vad nu nu har fyllt sitt album med för bilder. Härlig va? Själv har jag såklart gjort ett. Det kan ni hitta här. Jag har väl inte direkt fyllt det med saker som jag förknippar med alla hjärtans dag då jag inte tror så mycket på denna högtid, utan jag har istället fyllt det med sånt som andra kan känna inför dagen. Så att ALLA kan känna i igen sig i någon bild i alla fall. Oavsett om man kopplar dagen med
 
Kärlek
 
Vänskap
 
Djur
 
Inte gillar dagen alls
 
Eller bara vill ta hela skiten oseriöst.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback