Like the water in the sea everything comes naturally

Friska Viljor – Until The End
 
Jag känner mig lite som guldlock nu efter jag har varit hos frisören. Det vi gjorde idag var bara att ta bort de slitna topparna då jag jobbar på att få till längden jag är ute efter. Bara för att skoja till det hela lite så valde vi att locka håret efter också, så nu känner jag mig verkligen som en riktigt söt prinsessa! Haha.. 
 
Jag har aldrig varit mer nöjd med en frisör tidigare (och jag har testat många..) än med Susann som jag går till idag. Hon förstår precis vad jag är ute efter och agerar därefter, dessutom så är har jag sjukt kul med henne okså vilket jag personligen tycke rär väldigt viktigt, det måste ju vara roligt att gå till frisören!! Om ni är intresserade av detta kan ni spana in hennes hemsida HÄR

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback