"Bara jag och glassen"

Hej vänner! Äntligen helg, eller vad säger ni? Den här veckan har känts sjukt lång så det är skönt att få vara lite ledig nu. Dagen har varit bra, vi fick tårta på jobbet för att fira att bossen fyllt 40, och sen åkte jag till Täby Centrum för att köpa present till pappa (han fyller år imorgon, nejnej, jag är inte alls ute i sista sekund....) och för att införskaffa de sista pusselbitarna till min alla hjärtans-dagoutfit. Pratar alltså om den outfitten endast jag och Matthi kommer få se.. Jag köpte i alla fall allt på Hunkemöller och testade hela kitet nyss och känner mig såååå sexig i det! Längtar till nästa fredag så jag får visa Matthi också... Haha. Men nu ska jag bara sitta och mysa framför en chick flick helt ensam, bara jag och glassen.. Vet dock inte än vilken film jag ska se, det står mellan de nedan, vilken tycker ni?
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback