Regn smyger ner och viskar nya språk

Kent – Petroleum
 
Hej vänner! HAr ni en bra lördagskväll? Det har nog inte jag. Har sträckkollat New Girl och varit helt galet trött. Men tidigare idag och igår kväll hade jag det sjukt mysigt med Matthi, har upptäckt ur sjukt romantisk han faktiskt är (vilket jag inte är så han får vara det för oss båda!) och bara såå mysig. Vi låg och gosa hela dagen idag tills vi båda somnade. När vi vaknade så hade ett behov av frisk luft så vi tog en promenad ute i regnat med Cissi i typ en timme. Han bor ju nära en golfbana så det var underabrt härligt! Dock ville vi itne vara allt för nyttiga så vi åt kladdkaka och tittade på Curling nör vi kom hem igen. 
 
Igår kväll blev jag överraskad med en hemlagad middag, levande ljus och röda rosor på bordet. Kan det bli bättre eller? Han skämmer bort mig alldeles för mycket, jag känner mig otroligt lyckligt lottad när jag är med honom. HAn gör mig så ofantligt lycklig, vill aldrig att det här ska ta slut.
 
Just nu sitter jag bara i min säng och lyssnar på Kent. Ska nog ta och sova snart tror jag. Jag är verköigen helt slut efter allt gosande och promenerande idag! Haha jag har det nog ganska bra va? Så godnatt vänner, vi hörs imorgon!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback