Trettonde december

Hej vänner! Hur har ni det denna Lucias dag? Jag har det väl bra, har precis ätit middag och tar det bara lugnt hemma. Idag har jag varit på stan och hjälpt Frida julshoppa lite och även fyllt på mitt beuatyförråd lite. Jag har insett att jag måste ta med hand om min hud, så det fick bli en dagkräm, ansiktsmasker och handkräm. Så bra nu inför vintertorr hud!
 
Nu ska jag nog bara ta och sitta och läsa. Jag håller fortfarande på med I Kroppen Min av Kristian Gidlund och jag har insett att jag drar mig lite för att läsa vidare i den tyvärr. Missförstå mig rätt nu, boken är genialt bra skriven och ett riktigt underverk men den gör mig en aning självdestruktiv och får mig att tänka på döden lite för intensivt. Jag vet mycket väl att jag vill ta mig igenom hela boken då den är en resa jag mycket väl vill åka på, men det får ske ikväll, annars kommer jag bara skjuts upp den ännu mer och hela denna psykiskt tunga process blir alldeles för lång då. Jag är sugen på att läsa något mer uppmuntrande nu.
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback