Tredje december

Hej vänner! Denna onsdag har varit en tung dag. Både tröttheten och veckan tycks vara oändlig. Men det är den tedje december och det är inte långt kvar tills jag får åka hem. Fick veta idag dock att vi har en reflektion som ska skrivas efter sista lektionen för terminen och deadline är 22 december. Hur taskigt? Aja, får väl slänga ihop nåt. 
 
Jag tror inte att jag har berättat det men jag har lite problem med värmen här hemma i lägenheten. Det kom hit en kille i måndags och kollade elementen och han påstod att det vara ynka 15 grader här inne. Han fixade elementen och drog. Dock har jag fortfarande känt att det inte är helt varmt här så in´dag köpte jag mig en termometer, och det visade sig att det nu är 17-18 grader. Det verkar som att jag får ta och kontakta honom igen.. Orkar ej med såna här problem som stör hela min vardag..
 
På tal om kyla förresten så är det gaaalet kallt här i Göteborg. Asså det är liksom 5 grader men det är en slags fuktig, rå kyla som bara kryper sig in under huden och så blir man aldrig varm igen. Så idag fick dunjackan dammas av från vinden. Nu ska jag fanimig inte frysa mer!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback