Tjugonde december

Hej vänner! Äntligen. Nu sitter jag äntligen här i mitt flickrum i Täby och njuter av att vara hemma och bland de jag håller varmt om hjärtat.
 
Dagen har varit en pärs. Det var upp tidigt och tvätta, städa, packa (hur packar man ens för att vara hemma, och i 3 veckor dessutom??) ovh bara fixa i ordning så hela lägenheten är fin när jag kommer tillbaka. Jag fikade även på centralen med Frida precis innan jag klev på tåget. Det känns lite knas att inte träffa henne på 3 veckor nu liksom, jag menar, vi har träffats varje dag i 4 månader nu. Vilken omställning! Tur att snapchat finns då. ;) 
 
Yes men skolan blev klar igår. Eller ja, hyfsat klar. Jag har en reflektionstext som måste skrivas innan måndag och den känns bara allmänt trist. Menmen jag fixar den imorgon så kan jag njuta av lite jullov sen! :D
 
Men nu är det minst sagt dags att sova, trött som jag är. Så godnatt vänner! Vi hörs imorgon
Såhär lycklig är jag just nu över att jag är hemma!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback