Såhär borde vi jämt ha det

Markus Krunegård – Let's go nu är jag din yo
Hej vänner! Jag vill börja med att ursäkta min frånvaro det senaste. Mycket har snurrat runt i mitt huvud och jag har mest bara gått runt och hållt det inne för mig själv, vilket aldrig slutar bra. Men nu känner jag mig starkare än någonsin!
 
Jag kan ju börja min come back med att berätta om min underbara helg. Den började med en magisk Krunis-konsert med Frida i fredags, han misslyckas aldrig med att leverera live. Hur många gånger är det nu jag sett honom live i år? Sex? Aja, inte en enda gång för mycket i alla fall! Kung är han. :)
 
Efter konserten kom min kärlek hit och gosade. Vi såg Interstellar i lördags (sjukt bra film) och igår firade vi första advent med glögg och pepparkakshuspyntande. Heelt underbart var det! 
 
Jag kan i alla fall säga att denna helg har stärkt mig och jag kommer nu klara mig tre veckor till då jag får åka. Jag längtar hem något otroligt just nu, vet ibland inte vart jag ska vägen.. Men om en vecka kommer mamma hit och sover över en natt så det gör det lite lättare i alla fall. :) 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback