Fjärde december

Hej vänner! Hur är det med er? Med mig är det riktigt bra. Jag har nyss skypat med Matthi och innan dess pratat i telefon med mami. Mina absoluta favoriter. Så jag mår bra. Jag känner mig stärkt. Jag känner mig till och med så stark att jag kan lyssna på Mannen i den vita hatten utan att börja gråta. 
 
Efter skolan idag åkte jag med Nevena och Karro till Artilleriet. De hade ett event med lite glögg och gos så vi gick runt där och kikade på alla de fina sakerna. 
 
Just nu mår jag även väldigt bra tack vare att jag har en riktigt rolig helg att se fram emot! Imorgon har jag ingen schemalagt tid i skolan så då blir det lite eget upplägg med en sovmorgon och ytterst kort skoldag. Sen kommer andra skojsiga saker att hända. Men den berättelsen får vänta tills imorgon. 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback