Femtonde december

Hej vänner! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att få skypa med min kärlek. Kan ni gissa vilken band jag lyssnar på? I slutet av förra veckan kollade jag Mitt Musikår 2014 på Spotify och det visade sig då att Kent är det band som är mest troligt att jag lyssnar på (aka min mest spelade artist) Jag skulle inte vilja påstå att jag är förvånad. Det är Kent jag lyssnar på när jag inte är ute efter någon särskild musik utan bara vill ha något jag vet att jag gillar. Det är Färger på Natten jag lyssnar på när jag är på festhumör. Det är Du & Jag Döden jag lyssnar på när jag är ledsen. För mig finns det en Kent-låt för alla tillfällen, och bra sådana också. De är bäst helt enkelt.
 
Och ja, Krunegård lyssnade jag på otroligt mycket somras, det var skivsläpp i början av säsongen och så var det många konserter som gjorde mig sugen på att höra mer av honom. Han är sjukt ball, och senaste skivan är bland det bästa jag har hört i hela mitt liv. 
 
Om ni också vill kolla in erat musikår kan ni göra det här.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback