Home sweet home

Arctic Monkeys – The Hellcat Spangled Shalalala
Hej vänner! Just nu sitter jag mest bara hemma i soffan och försöker smälta allt, det är nämligen bestämt att jag ska flytta in i min lägenhet på fredag. Så nu är det abra massa fix som gäller helt enkelt, och att säga hej då till folk. Usch vad jobbigt det här är, det inser jag först nu.. Dock ångrar jag inte att jag valde Chalmers, det kommer förmodligen bli helt underbart att plugga där och jag har jordens bästa lägenhet att bo i och allt kommer bli toppen, men vissa personer kommer jag sakna något ofantligt.
 
Aja, nu ska vi berätta något roligt istället, det är nämligen som så att jag och Matthi firade ett år igår!!! Hur galet?? Tiden går så fort alltså, och jag ahr verkligen haft ett helt underbart år med honom, hoppas på många fler. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback