"Du kan bli vad du vill" gäller inte längre oss, vi har valt

Markus Krunegård – Hell Yeah Norrtälje
Hej vänner! Jag har precis kommit hem och är helt jävla sandig!! Haha vi avslutade dagen med beachvolleyboll, vilket var sjuuuuuukt skoj! Men nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt ikväll, det kanske blir ett bad eller en film eller nåt sånt gosigt. Mina föräldrar kommer hit imorgon så ska vi ta och skaffa soffa och sånt. :D Sen så är det även FestU-kalas imorgon vilket kommer bli så jävla fett, det är fest i hela kårhuset; 6 dansgolv, 7 barer + silent disco. Hur najs?? Haha är taggad redan nu inför det!
 
Men ikv'll blir det som sagt en lugn kväll. Hoppas faktiskt på att jag känner mig lite ambitiös också och räknar lite matte, fast jag tvivlar starkt på att det kommer hända tyvärr..
 
Topp - BikBok // Kjol - Urban Outfitters

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback