Det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis, det fryser nu sakta till is

Lars Winnerbäck – Kom änglar
Hej vänner! Är allt bra med er? Med mig är det bra, men slitet. Haha vi hade sittning igår (Chalmers största!!) med temat FN. Vi hade asskoj med Norge-gyckel och dansade hela natten lång i Verum. 
 
Jag känner mig inte på topp idag, det har inte att göra med att jag är bakis eller så utan jag känner bara att jag inte vill något, allt känns abra jobbigt. Var nyss och spelade poker, efter ett så vart mina motspelare så tråkiga så jag gick all in och drog, haha jag tänker inte vara med om jag inte har kul liksom. :) Men så nu är jag hemma och ska försöka förstå mig på matten jag måste ha räknat klart till imorgon, men först: kaffe!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback