Sherlock rhino

Hej vänner! Har ni en bra tisdag? Ni, mina kära läsare, kanske är såna lyxlirare att ni har påsklov denna vecka? Det vore nåt va?? Haha jaja, själv ska jag jobba hela veckan. Har även kollat med chefen idag om jag kan jobba heldag på torsdag (vi har egentligen bara halvdag) och om jag kan komma in på måndag, jag åker ju på solsemester om två veckor så jag anser inte riktigt att jag har några behov av att vara ledig ledig. Bossen tyckte att jag var knäpp men han godkände ändå mina önskemål. :)
 
Idag har jag varit iväg med Bettan och spanat på badkläder inför resan. Jag äger i dagsläget inte en enda bikini/baddräkt så det är jag i stort behov av. Jag hittade fyra fina bikinisar ute på stan som jag kan visa er i ett senare inlägg, har dock inte köpt något än! 
 
Har haft på mig denna fina tröja idag! Matthias köpte den i London men så krymptes den i tvätten så han undrarde om jag ville ha den, och let's face it; varför skulle jag säga nej till Sherlock rhino??? Så jävla ball! Matchade den med en vippig kjol för att bli lite mera chic, outfitbilder kommer upp senare i veckan!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback