Din enda vän

Hejhej vänner! Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag. Det har blivit en hel del solning och läsning och desto mindre packande för min del.. Men jag har plockat fram resväskan, tagit in sommarskorna och kollat igenom alternativen vad gäller kläder så för tillfället känner jag mig inte alls orolig. 
 
Vad händer nu i veckan då? Imorogn blir det att förbereda hela kvällen lång, och i princip ha packat klart väskan när jag somnar. På tisdag kanske jag träffar en liten söt pojkvän och på onsdag då? Jo då är det ju valborg, har  inga mer storslagna planer än att mysa framför brasan med Matthi och några vänner, jag ska ju trots allt upp väldigt tidigt på torsdag... :)
 
PS. Har ni lyssnat på Kents nya teasers? De är så jävla bra och jag längtar ihjäl mig efter att få höra hela Tigerdrottningen på onsdag. :D :D

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback