Beach 2014 à la Emma

Att hitta bikini i Sverige är vi lite tidigt ute med. Men affärerna hade fått in ett par stycken i alla fall så vi fick mycket inspiration. Här på bilderna nedan kan ni se vad jag hittade som jag är sugen på. 
 
Det jag är ute efter är alltså minst tre strandoutfits, gärna en baddräkt (fast med cutouts så man inte täcker hela jävla kroppen liksom! haha). Sen så skulle jag gärna hitta en bikini som är svart och vit, och väldigt geometrisk liksom, massa linjer och drag här och där. Sen annars är jag ganska sugen på trekantbikini för det är nog det som passar allra bästa för mina bröst. Utöver det så är jag galet kär i den här trenden med hög midja på underdelen, den ska nå ända upp till naveln, så jävla snyggt! Till slut måste det vara färgstarkt eller färgglatt också, inget grått här inte! Haha
 
Starkt rosa bikini från Lindex
Blommor, mitt favoritmönster, från Cubus
Ännu mer blommor och ännu mer Cubus
 
(Ser mycket finare ut i verkligenheten, har dock inte provat än, bara klämt på) Från River Island

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback