THIS IS US

Jag har helt missat att nämna det men jag och Sanna var på bio igår, vi såg One Directions film This is Us! Mest bara för att kunna sitta och skratta åt dem och dregla efter dessa snygga britter. Och ja, det var precis vad vi gjorde. Det var ca 8 personer i en salong som får plats med över 100 och vi satt längst bak och pratade och skrattade om vartannat. 
 
Till filmen nu då, den var extremt underhållande. Pojkarna framstås som helylle och man vill bara krama om dem samtidigt som de är så ofantligt oseriösa när det kommer till ca ALLT förutom musiken. Det är så roligt att se på. Något som jag skulle säga att jag störde mig på dock var att filmen var en ren copy cat av Justin Biebers Never Say Never, men samtidigt så var ju denna bättre så det får väl gå för den här gången. 
 
Filmen var i 3D så vi satt där med våra coola glasögon och sträckte oss fram till pojkarna, vi var så nära på att duscha i deras svett.
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback