Podcastfrälst

Hej vänner! Allt väl? Med mig är det väldigt bra just nu, sitter och lyssnar på Alex & Sigge. Igår upptäckte jag (äntligen) tjusningen med att lyssna på podcast. Bara för att slippa lyssna på samma låtar på repeat framför datorn på jobbet så bestämde jag mig för att testa på något nytt - att lyssna på dialoger mellan två roliga och härliga personer. Jag började såklart me Filip och Fredrik för de känner jag till väldigt väl tidigare då jag sett många av deras program, och så fortsatte jag med det, hela dagen. Jag lyssnade på många många poddar igår och sen även idag. Men så kom jag att tänka på att jag även hört talas om ett annat känt pod-par, Alex & Sigge! Började lyssna på dem förut och jag måste bara säga att jag älskar dem! Helt underbart ju. Det finns dock en negativ sida med att lyssna på dessa två podcasts, båda är ju så förbannat roliga så jag har varit på väg att börja asgarva högt som stryk mitt i vårt stora landskap. Och samma sak på bussen. Folk börjar ju undra vad jag håller på med liksom.. Men jaja, YOLO jag får väl vara lycklig och ha roligt om jag vill?
 
Igår plockade jag äntligen fram mina höst-boots och jag är så löjligt lycklig över detta. Jag älskar mina boots mer än livet och är så nöjd över att äntligen få använda dem. De får mig att känna mig så förbaskat snygg!
 
Detta par kommer från Vagabond, köpte dem förra hösten.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback