L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.

Ja, det är en väldigt bra låt av Noah and the Whale och ja, det är bara att inse att det stämmer. Sedan vi hördes senast har livet varit finare än på länge. Jag mådde otroligt bra igår när jag fick umgås med min kärlek och idag tog jag det lugnt på morgon och kom till jobbet 45 minuter senare än vanligt och det har medfört att jag har varit på otroligt bra humör hela dagen! (Om man bortser från lite trötthet nu när jag kommit hem.) Min slutsats är alltså att om jag får göra allt i lugn och ro på morgonen (nu snackar vi om riktigt lugnt, att ha ca 2 timmar på sig att göra sig i ordning) så blir jag på bättre humör resten av dagen. Jag insåg även att det kan ha bidragit till min stora kärlek till livet under tredje året på gymnasiet. Då hade jag sovmorgon alla dagar i veckan utom en och då gick jag upp i tid och gjorde mig i ordning så långsamt det bara gick, med lite dansande till härliga toner mellan sminkandet och valet av kläder. Denna insikt är revolutionerande i mitt liv.
 
Denna jacka bara skriker Emma! Den är så stilren och klassisk, nästan lite kavajliknande, med en edgy tough i och med ärmarna i läderimitation. I LOVE IT! PS. Den är från H&M.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback