Arg och tom

Jag blir lite arg på blogg.se just nu. Det går knappt att skriva nya inlägg, i alla fall inte på min dator. Jag tror att det beror på uppdateringen de gjorde häromdagen. Det är därför de två senast inläggen blev lite knasiga med bilder och utan radbrytningar, hoppas det blir bättre snart..

Jag måste även nämna att jag tidigare idag, närmare bestämt när jag borstade tänderna, kom på att jag inte har något inplanerat den kommande veckan. Inget annat än jobb. Och detta gjorde ofantligt tom i själen måste jag erkänna. Just nu vet jag faktiskt inte riktigt vart jag ska ta vägen för jag är ju van nu vid att alltid ha något att stressa till. Men nu blir det inte så i veckan så jag ska passa på att fixa massor av saker som jag vara skjutit fram, såsom att skaffa dator och gå till arbetsförmedlingen. Sen så ska jag även passa på att träffa Matthias lite extra ofta, jag tror att han är trött på att jag aldrig har tid över..


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback