You've got a lovely way with words, must be the way you see the world

Hej vänner. Mitt humör går upp ner hela tiden. Folk irriterar mig ena sekunden och i nästa så inser jag hur svårt jag har för att vara arg på dem längre än 10 minuter. JAg har de bästa peronerna i mitt liv helt enkelt och jag vill inte ändra detta på något sätt. 
 
Ikväll verkar det som att jag ska till Lingan för att spela in avsnitt nummer två av vår pod, får se hur pigg jag är dock.. Tanken var att vi skulle släppa första avsnittet imorgon men jag vet inte om Anton hinner klart med outro innan dess, för allt annat är nämligen klart. Men jag meddelar såklart er så fort den ligger ute!
 
Idag träffade jag en av mammas ex-jobbare över en kaffe och pratade lite om val av skola, utbildning osv. Han har nämligen gått Industriell ekonomi på Chalmers och jag funderar på att söka dit så det var väldigt kul att höra från någon som snart är klar med sin utbildning. 
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback