The air is finally safe to breath again

Andas in..... och andas ut.
 
Ja, nu är det inte långt kvar av min oändliga stress och få pusta ut på helgerna. Det enda passet jag har kvar på njoy är nästa söndag eftermiddag, det enda. Sen är det slut. Det ska bli så skönt att äntligen få andas. I och med denna frihet som jag inte är långt ifrån har jag även fått tillbaka min aptit i sin helhet, nästa i alla fall.
 
Under dagen idag jobbade jag på njoy och så åt jag middag på Friday's med Sanna nu på kvällen. Fy farao vad jag saknar att träffa henne varje dag, har svårt att överleva min vardag utan henne, det blir alldeles för få skratt.
 
Det blev i alla lite för många drinkar och några för högljudda skratt, men jag blir helt lycklig i själen tack vare denna tjej.
 
Jordens finaste tjej

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback