Det är visst nån som är tillbaka

Ja, vem kan det tänkas vara? Jag har haft en helt underbar helg i Köpenhemn med min kärlek så nu är jag helt high on life. Önskar dock att jag fick fortsätta umgås med honom dygnet runt men ja, det är bra att få sakna varandra lite också.. På förmiddagen dansade runt på moln och älskade livet lite mer än vanligt men på eftermiddagen kom smälen, tröttheten slog mot mig som en vägg och nu är jag fortfarande ganska trött. Hoppas det blir bättre när jag snart åker till Lingan och ska spela in pod #3. Lite sent ute att göra det två dagar innan publicering kanske men vi hade inte så mycket till val. Har i alla fall massor att prata om så det blir nog bra. 
 
Det är svårt att sammanfatta helgen i skriven text för den var så full av såna där känslor som man inte kan sätta ord på. Ska se om jag kan lyckas göra det lite senare då kanske. Eller om jag lyckas berätta för Lingan ikväll så får ni höra det på onsdag.. Vi får se vad som händer helt enkelt.
 
Söt pojk i Nyhavn i lördags

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback