Ute i sista sekund

Hej vänner! Jag gick upp vid nio imorse och satte mig och sökte in tll Tekniksprånget. Ja, jag vet att ansökningarna stänger idag. Ja, jag vet att jag är ute i sista sekund. Men se, nu är jag klar så det gick ju bra! Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Norrtälje med min kärlek för att fika och njuta av livet.
 
Igår kväll var jag först inne i stan för att lämna in min resväska, som British Airways lyckades ta sönder på resan till New York, på lagning och så skaffade jag mig äntligen ett skydd till datorn. Så nu kan jag ta med mig min lilla Mac överallt! Wiiieee. Det här kommer blir bra tror jag. 
 
Grönt krokodilmönster. Matchar min gröna plånbok, kan det bli bättre? Från Marc by Marc Jacobs.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback