Titta vem som blivit med Mac!!

Ja, hörni. Nu kommer uppdateringen bli som vanlig här igen. Jag har ju använt mina föräldrars dator alldeles för länge nu så det var dags att skaffa sig en egen nu när jag änltigen hade bestämt mig för modell och märke. Därför blev et en MacBook Air 13 tum. Den kommer passa mig perfekt och jag känner mig redan väldigt bekväm med den, och jag smet liksom in på Apple Store i Täy Centrum bara tidigare ikväll för att få tag på den. Den är lätt att anpassa sig vid, precis som alla apple-produkter jag någonsin haft, de har alla varit användarvänliga. 
 
Det här kommer bli bra.
 
 
Ni ska snarast få höra allt om min resa till New York, men det får bli en annan dag, nu ska jag lära mig allt om min nya bebis. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback