Tekniska problem

Hej. Vad less man blir på tekniken ibland. På en PC är det hur lätt som helst att installera en extern hårddisk i och med att den inställerar alla drivrutiner automatiskt men jag har försökt hur mycket som helst nu på min mac utan framsteg. Nu blir det alltså till att ta fram det stora artilleriet, bruksanvisningen. Jag måste verkligen få mina hårddiskar att fungera för annars kan jag ju inte ta så många bilder.. Jag måste först och främst få min gamla att funka så jag får tillgång till mina gamla filer och sedan måste jag få den nya att fungera så jag kan börja lagra mina bilder där. Båda är från samma Seagate så de fungerar ju likadant, jag måste bara lista ut hur den ena ska installeras så gör jag bara likadant med den andra.
 
Jag ska i alla fall snart iväg till Sanna och titta på Despicable Me 2 och äta ballerina kladdkaka doppad i mjölk. Visst låter det underbart? Jag och Sanna insåg för någon månad sedan att vi träffades alldeles för sällan så vi bestämde oss för att börja träffas varje onsdag, så att vi i alla fall träffas minst en dag i veckan (det är helt sällan vi hittar på något en annan dag också). Jag menar, vi är ju vana vid att träffas fem dagar i veckan från skolan så det här är vi inte vana vid. Jag behöver min vapendragare.
 
Mina externa hårddiskar. Den lilla är min gamla och är på 250 GB, den stora är den nya som jag fick i födelsedagspresent som har en kapacitet på 2 TB.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback