Lugnt

Vilken helg jag har haft. Så här utvilad har jag inte varit på länge. Igår var vi en salig blandning av mina och Matthias vänner som drog till Sjätte Tunnan i Gamla stan och njöt av livet dränkt i alkohol och cigarettrök. Låter det inte helt äckligt underbart? 
 
Matthias har i alla fall varit snäll nog att håla mig sällskap de två senaste dagarna när jag har varit ensam hemma. Jag är en löjligt sällskapssjuk person som egentligen som den tongåring jag är borde älska att vara ensam hemma. Knasig man är ibland.. Vi har i alla fall tagit det lugnt idag och tittat på reprisen av Idol och ätit pannkakor som min kärlek var så snäll och lagade till mig. 
 
Ikväll blir det bara att sitta framför TVn och äta choklad i min ensamhet. Ååh jag både älskar och hatar livet på samma gång just nu..
 
Så här blir bilderna när min kära pojkvän håller i kameran:
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback