LOVE IS ON THE RADIO

Som ni kanske vet vid det här laget så lyssnar jag knappt alls på vanlig pop längre (det blir mest indie these days), men bandet McFly kommer föralltid ha en speciell plats i mitt hjärta, de var mitt första favoritband (/artist). Så nu för tiden följer jag dem på twitter och insta för att följa männen bakom bandet i deras vardagliga liv. Därmed har jag fått veta att de precis ska släppa en låt, men att de samtidigt redan släppt videon på youtube...? Lite konstigt kanske men aah, här kan ni i alal fall höra den söta låten de skrivit, men det bästa med denna är ändå videon, så jävla cheesy och gulligt. Det finns faktiskt en sak som fortfarande gillar med deras musik, en sak, och det Danny (han i den vinröda skjortan och gråa västen). Hans röst är gudomlig, en som jag aldrig kommer tröttna på, och så kan han verkligen spela gitarr, vilken talang!
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback