Lite söndagsfilosofi

Hej vänner. Livet suger just nu. Jag klarar verkligen inte av det här med att vara ensam hemma, jag ska till njoy och jobba mitt sista pass snart och så känns mitt förhållande ganska tungt och påfrestat. Jag orkar verkligen inte. Kan ja ginte bara få åka ut och upptäcka världen med min kärlek ller mina bästa vänner? Då skulle livet vara så otroligt mycket vackrare. Men jag antar samtidigt att man även måste gå igenom tunga perioder för att uppskatta de fina. 
 
Igår fastnade jag lite framför Awkward och Zach Stone is Gonna be Famous (seriöst sjukt underhållande serie!! Tror inte jag har skrattat så mycket åt TVn på år och dar) och så blev det till att sova i arbetsrummet inatt, jag hade ingen lust att sova i min egna, de hade blivit för ensamt och för avlägset.
 
För tillfället så har jag i alla fall Two Door Cinema Club, min pojkvän gör allt för mig och så har jag fått sova ut så allt kanske inte är så sorgligt trots allt.
 
Jag i onsdags när jag testade mitt nya objektiv. Precis efter alla åkt hem efter middagen, då kändes livet lite finare. 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback