Inspiration

Hej vänner. För tillfället sitter jag i köket och läser bloggar (är så efter i all uppdetaring efter att jag borta en vecka..) och lyssnar på Indie Wok på Soundrop. Mycket inspiration på en och samma gång!
 
Soundrop är en sjukt bra uppfinning där folk sitter och lägger till och röstar på låtar och så sitter man inne i samma rum och lyssnar på samma musik med folk från hela världen. Så häftigt! Bästa stället att hitta ny musik på, framför allt i och med att jag hittat detta bra room som spelar den genre jag oftast lyssnar. ME LIKE.
 
 
Jag fortsätter med mina photo booth-bilder. Så jävla roligt det är!! Mvh Emma 7 år.
 
Hade det för övrigt supermysigt hos Sanna igår! Despicable Me 2 är ju bättre än ettan till och med! Och ettan var enormt bra så ni kan ju tänka er hur denna är.. Kärlek!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback