Escapee

Hej vänner. Livet är vackert men min sprängande huvudvärk gör det inte direkt roligt att leda för tillfället. Kvällen har bestått av Idol och packande, för er som inte vet om det än så drar jag med min kära mor till New York imorgon och kommer vara borta till nästa fredag. Det tror jag kommer bli awesome, men vi tar mer om det en annan gång för nu har jag massor av andra saker att berätta. 
 
Först och främst vill jag diskutera Idol, vem är er favorit? Min är utan tvekan Erik Rapp, han är så jävla awesome. Trots att de inte spelar så många låtar som jag lyssnar på i programmet så lyckas han ändå göra dem så att jag kan tänka mig att klicka på star på varenda en av hans låtar om de skulle hamna på Spotify, för de passar så himla bra in i min samling och stil. Jag älskart! Sen får man ofta höra att han inte riktigt öppnar upp sig för tittarna men jag tycker inte att de tär något fel med det? Jag älskar mystiken och jag tycker inte att man måste veta alla mörka hemligheter om artisten för att kunna lyssna på musiken.? Nej, fortsätt som du gör, Erik.
 
Igår var jag på bio med min kärlek och såg filmen Don Jon. Nej, det var inte min idé att se den utan Matthias. DEt enda jag har att säga om den är att den var underhållande men inte bra. Så vad betyder det? Jo, att den hade roliga stunder men en dålig story. Men ja, det är vad det är.
 
Jag har sedan förra tisdagen inte haft något abonnemang till min telefon. Det fick jag dock tillbaka idag, eller tja, snarare ett nytt fick jag ida. Jag har nämligen gjort en nummerflytt så att jag har samma nummer som förut bara att jag bytt operatör på det och det tar tydligen lite tid så jag var utan i någon vecka. Känner mig extremt duktig som klarade det. Hörde bara av mig till folk via fb när jag hade wifi, vilket jag hade hela tiden jag var på jobbet eller hemma så det var inte så farligt som det låter.
 
 
Jag har packat klart och det enda som är kvar att göra denna mörka fredagskväll är att måla naglarna. Jag är optimistisk och skippar lite av nattens sömn på grund av detta och hoppas innerligt att jag kommer lyckas få sluta ögonlocken några minuter på planet imorgon. Det går nämligen 7.15 så det blir tidig uppstigning.. Men ja, vi hörs om en vecka då! Det blir nog lite tidsinställda inlägg här under tiden om musik, tv, webtv etc. Vi får se. Ha det bra! Hej.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback