En sjuk Emma är en produktiv Emma

Nej okej, det där är kanske inte helt och hållet sant.. Men det är i alla fall som så att jag är lite småförkyld, framförallt så har jag ont i halsen, vilket jag absolut inte får vara då jag drar till NYC på lördag. Men trots min sjukhet (jag var livrädd att jag hade feber men ack, vilken tur jag hade.. peppar peppar) så har jag varit otroligt produktiv sen jag kom hem. Huset såg ut som en bombnedslag efter att jag varit hemma ensam och inte riktigt orkat med livet så nu var det dags att röja upp. Det jag har kvar att göra dock är att åka och handla och sen även städa mitt rum, men måste få i min lite mat först, vilket lär bli knapigt på grund av my lack of apetite right now..
 
Enligt min sjuktradition så flänger jag runt i huset i min Ziperall, känner mig sååå kattig!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback