You're the target that I'm aiming at

Hej hopp! Även om jag önskar att jag hade fler saker inplanerade idag kommer jag sitta upptagen i princip hela dagen. Dock med helt andra saker än vad jag vill, ska nämligen försöka få undanröjt mängder av läxor.
 
Just nu har jag lyckats få i mig ett ett stadigt mellanmål som ska ge mig energi genom hela denna eftermiddag. Det som gäller är: hitta fakta om Carl Friedrich Gauss, läsa ut Kallocain och skriva bokanalys, och eventuellt att påbörja pluggandet av kärnfysik. Men jag har som tur är hela kvällen och natten på mig att fixa detta så det borde inte bli några problem. Jag har varit ledig idag (svenskaläraren ställde inte lektionen då vi skulle jobba på egen hand med våra arbeten, för min del att jobba med Kallocain) och då har jag bara slappat hittills och läst kanske 30 sidor i boken ute i solstolen så jag har njutit tillräckligt för idag. Nu blir det hardcore plugg! (Som min fysiklärare hade sagt.)
 
Mellanmålet jag precis åt: Två Lingongrova. En med ost och gurka, den andra med Philadelphiaost, skinka och paprika. Sedan en hemmagjort latte på det. I'm ready!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback