They tell me your blue skies fade to gray

Topp - H&M || Kjol - Gina tricot
 
Jag bar dessa kläder idag, förutom att jag var barbent. Dessa bilder är från februari och jag orkade inte fota idag i regnet så de får duga.
 
Som sagt så har det regnat idag och jag vet inte riktigt vad som har gått bra egentligen, jag vaknade upp med nackspärr och har inte kunnat titta till vänster på hela dagen (nu har det äntligen börjat släppa, men ni kan ju tänka er hur det var att köra bil..), tiden i skolan var helt onödig och så var Ritza (min chef) på sämsta humöret när jag kom till jobbet idag (borde inte hon vara glad att jag hoppar in när ingen annan kan?). Ja, så allt har väl gått ganska dåligt idag, Sanna hade typ förutspått det. Hon sa redan på väg till skolan imorse att min dag gick dåligt och jag trodde henne inte då men det gör jag nu. Men det finns i alla fall en sak som har gått bra - shoppingen. Jag fick tag på en ofantligt söt klänning och så hittade jag ett par andra plagg som jag ska investera i på lördag när jag ska shoppa med Sanna. Jag längtar så!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback